fredag den 4. april 2008

Få dit smølfenavn


...og nu vi er ved det...

Få dit smølfenavn

6 kommentarer:

Kirsten Sandberg sagde ...

Hm!
Hvis jeg smølfer mit navn som (fornavn)Kirsten (efternavn)Sandberg, bliver jeg til Hårdt arbejdene smølf (stavefejlen er ikke min!)
Hvis jeg smølfer det som (fornavn)Kirsten (efternavn)Sandberg Andersen, bliver jeg til Grovæder smølf
!!!!!!

- Nå ja. Pia Hansen bliver til Flade smølf, mens Lissa Andersson bliver til Guld smølf
Hvad mon man kan lære af det?

Måske bare at man blir' hvad man smølfer :-)

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Ja, jeg kan ikke påstå, at jeg er helt tilfreds med mit smølfenavn - altså flad, tja... men det passer meget godt. Efter forårets fødselsdagsudskejelser og datterflyttehjemmefra og såd'n, så er jeg sgu flad! Hurra for forårets forhandlinger...
:-))

Lone Fosdal sagde ...

Ja, jeg kan vælge mellem Westlife smølf og Hurlumhej smølf. Godt med muligheder for identitetsskift.

Lone Fosdal sagde ...

Og så lykkedes det sgu at blive Barbie smølf. Så kan det vist ikke blive bedre, så jeg stopper her.

Pia Hjortespring Hansen sagde ...

Hehe, Lone - jeg bliver helt misundelig
:-)))

Anonym sagde ...

meget interessant, tak