onsdag den 5. marts 2008

Fjæsbog og Mit Sted

Jeg har nu "boet" begge steder et stykke tid. Det er helt sikkert FaceBook, der er min favorit. Det er bare SÅ sjovt at støde på gamle venner og grupper med interessante emner som ens gamle folkeskole og gymnasium - og så min yndlingsgruppe: Gruppen til bevarelse af de brune værtshuse - hehe. I får lige et link til et af dem: Café Godthåb.
Det er sandt nok, at det strømmer ind med invitationer til quizzer og bliv-en-zombie eller en tegneseriefigur og andet stads, men det er faktisk ret sjovt. OG man behøver jo ikke sige ja. Ingen bliver sure over, at blive afvist i den her sammenhæng - faktisk lægger man overhovedet ikke mærke til det.
MySpace er lidt kedeligere, synes jeg. MEN til musik er den fantastisk. Rigtig mange grupper har deres profil liggende, og når man klikker sig ind hos dem, kan man ikke bare lytte til nogle af deres numre, man kan også blive deres ven - snøft, ikke et øje tørt!!

1 kommentar:

Kirsten Sandberg sagde ...

Ja jeg foretrækker også klart Fjæset for Rummet. Har også fundet nogen fra mit biblioteksskolehold der. Det er ret sjovt at "snakke med dem" igen.
Jeg synes at det lyder hyggeligt med en gruppe til bevarelse af de brune værtshuse. Men jeg tror nu ikke jeg vil "joine" den. Jeg synes faktisk det på visse steder og tidspunkter var lidt belastende at gå på værtshus før i tiden. Det er ikke så få gange man har måttet finde sin Sweitzer-kniv frem (den gang man måtte have sådan nogen med i byen) og skære sig en sti igennem røghelvedet hen til et bord :-)
Og uanset mængden af øl m.m. der blev konsumeret, kunne man altid være sikker på at have hovedpine næste dag, på grund af den der helaftenssmøg man havde inhaleret aftenen før.

Nå men for at komme tilbage til emnet - det er nu også praktisk nok hvis man kun "kan li'" et af stederne. Det er alligevel for tidsslugende at skulle vedligeholde både FaceBook og MySpace - foruden sin blog :-)